Vraag

Box 12 valt regelmatig uit sinds update naar V12.C.23.15.06

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Sinds de update naar V12.C.23.15.06 weer een drama met de internetverbinding, meerdere keren per week. Het modem doet geen volledige reboot, maar de internetverbinding valt weg: internet lampje op modem knippert. Op voorgaande firmware versies, V12.C.xx.xx.xx nooit last van gehad. Ik heb 1 Gbit/s glasvezel, geen SuperWiFi punten.

 

Glasvezelmodem geeft geen error voor zover ik kan beoordelen aan de twee groene statuslampjes tijdens het wegvallen van internet. Hoewel ik recentelijk wel een bericht heb gehad dat KPN binnenkort het glasvezelkastje om komt wisselen. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft. Zelf denk ik van niet, aangezien het wegvallen van internet is begonnen na installatie van V12.C.23.15.06

 

Hebben meer mensen hier last van? Is dit een bekend issue?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @deadsilence, welkom op onze community! Als je verbinding instabiel is (en een reset dat niet oplost) kun je hierover het beste wel even met ons bellen op 0800-0402, het liefst tijdens je storing of zo snel mogelijk daarna. Mijn collega's kunnen dan meekijken en actie ondernemen!

Reageer