Beantwoord

box12 communiceert niet met glasvezel

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

-Nieuwe box 12 ontvangen na aanpassing van abonnement na overname van telfort, 

-modem maakt geen contact met internet, overige diensten werken wel, meerdere re-boots helpen niet.

  • ik kan wel alle intstellingen op het modem aanpassen, probleem lost zich niet op
  • experia v10a weer terug aangesloten en alles werkt weer normaal naar behoren dus glasvezel werkt normaal
  • er lijkt dus geen goede match tussen glasvezel aansluiting naar modem box12, we hebben een GENEXIS glasvezel aansluiting (grijs/wit).

als dat zo is > hoe dan verder? sturen we box 12 terug en gaan we door met onze expiria? 

stel het op prijs als we daarover met jullie technische dienst over kunnen bellen / persoonlijk contact kunnen hebben per email

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 October 2020, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @klantenservicevraag , je kunt gratis bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +24

Als u nu nog steeds hetzelfde abonnement heeft als voorheen bij Telfort, dus nog niet verlengt naar Hussel, dan werkt de KPN Box niet bij u.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @klantenservicevraag, welkom! Heb je inmiddels gebeld? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag mee. 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord @klantenservicevraag en ik hoop dat dit inhoudt dat je hier inmiddels verder mee geholpen bent!