Brand door modem KPN
Afgelopen donderdag nacht is er in ons huis brand uitgebroken in de meterkast. Gelukkig werden we gewekt door het brandalarm. Door snel en juist handelen wisten we het vuur snel te blussen.
De meterkast is volledig uitgebrand en de oorzaak blijkt het modem van de KPN te zijn.
In een belletje met de KPN verteld over de brand en de gevolgen hiervan. In verband met de uitgebrande meterkast biedt de KPN een nieuwe modem aan en zegt er verder niets over. De KPN zal ons een nieuwe modem toesturen en dan moeten wij enkel de oude modem retour sturen.
We geven nogmaals aan dat de modem de brand heeft veroorzaakt en dat zowel de meterkast als de modem volledig verwoest zijn. Sterker nog de modem is een geheel geworden met de verbrande groepenkast en kan daarom niet retour worden gestuurd. de KPN begrijpt het en wij hoeven daarom de oude modem niet retour te sturen. Vijftien minuten later worden we gebeld door de KPN met de mededeling dat we de modem echt niet retour hoeven te sturen.
Afgelopen zaterdag kunnen wij de modem al ophalen. We zijn er helaas niet en gaan de modem op maandag bij het ophaal punt ophalen. Ik lees in de mail al dat de oude modem retour gestuurd moet worden en hoop nog dat dit een standaard tekst in de mail is maar dat dit verder wel goed is geregeld. Bij het ophaalpunt wordt direct duidelijk dat dit geen standaard tekst is en dat ik uiteraard de oude modem in moet leveren en de nieuwe modem niet mee krijg. Jammer maar helaas. Ik de KPN weer gebeld.
Deze medewerker snapte het probleem en heeft contact gehad met een andere afdeling. De modem wordt nu rechtstreeks naar ons huisadres gestuurd. Tot nu toe heb ik vier medewerkers aan de telefoon gehad, allemaal welwillende mensen. Allemaal hebben ze gezegd dat ze het vervelend voor ons vonden wat er gebeurt was maar verder niets. Geen verbazing geen excuses.
Niemand die vroeg hoe dit met met de modem kon gebeuren en niemand die vroeg “ stuur die modem eens naar ons toe voor onderzoek zodat we kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien leren we er iets van en kunnen we andere modem gebruikers behoeden voor deze ellende. Niets van dit alles.
Ik kan een andere router krijgen en zelfs dat gaat verkeerd.
Het zal minimaal twee weken duren voordat ik weer een stroomaansluiting in onze woning kan krijgen en het zal maanden duren voordat alle brandschade hersteld zal zijn.
KPN bedankt voor deze puinhoop!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
De meterkast is volledig uitgebrand en de oorzaak blijkt het modem van de KPN te zijn.
In een belletje met de KPN verteld over de brand en de gevolgen hiervan. In verband met de uitgebrande meterkast biedt de KPN een nieuwe modem aan en zegt er verder niets over. De KPN zal ons een nieuwe modem toesturen en dan moeten wij enkel de oude modem retour sturen.
We geven nogmaals aan dat de modem de brand heeft veroorzaakt en dat zowel de meterkast als de modem volledig verwoest zijn. Sterker nog de modem is een geheel geworden met de verbrande groepenkast en kan daarom niet retour worden gestuurd. de KPN begrijpt het en wij hoeven daarom de oude modem niet retour te sturen. Vijftien minuten later worden we gebeld door de KPN met de mededeling dat we de modem echt niet retour hoeven te sturen.
Afgelopen zaterdag kunnen wij de modem al ophalen. We zijn er helaas niet en gaan de modem op maandag bij het ophaal punt ophalen. Ik lees in de mail al dat de oude modem retour gestuurd moet worden en hoop nog dat dit een standaard tekst in de mail is maar dat dit verder wel goed is geregeld. Bij het ophaalpunt wordt direct duidelijk dat dit geen standaard tekst is en dat ik uiteraard de oude modem in moet leveren en de nieuwe modem niet mee krijg. Jammer maar helaas. Ik de KPN weer gebeld.
Deze medewerker snapte het probleem en heeft contact gehad met een andere afdeling. De modem wordt nu rechtstreeks naar ons huisadres gestuurd. Tot nu toe heb ik vier medewerkers aan de telefoon gehad, allemaal welwillende mensen. Allemaal hebben ze gezegd dat ze het vervelend voor ons vonden wat er gebeurt was maar verder niets. Geen verbazing geen excuses.
Niemand die vroeg hoe dit met met de modem kon gebeuren en niemand die vroeg “ stuur die modem eens naar ons toe voor onderzoek zodat we kunnen uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Misschien leren we er iets van en kunnen we andere modem gebruikers behoeden voor deze ellende. Niets van dit alles.
Ik kan een andere router krijgen en zelfs dat gaat verkeerd.
Het zal minimaal twee weken duren voordat ik weer een stroomaansluiting in onze woning kan krijgen en het zal maanden duren voordat alle brandschade hersteld zal zijn.
KPN bedankt voor deze puinhoop!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.