Beantwoord

Bug mijnKPN bij bestellen digitenne

  • 16 January 2022
  • 14 reacties
  • 105 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi KPN/medegebruikers,

Als ik in mijnKPN digitenne toevoeg is verdwijnt er opeens 1 I-TV ontvanger.

Is dat bij jullie bekend?Zo ja,Kunnen jullie dit svp oplossen?

Voordat ik op het + drukte.

Nadat ik op het plusje van digitenne drukte.

Dit speelt inmiddels al een hele lange tijd en het is inmiddels wel tijd dat het opgelost word!

Gr,

martijn

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2022, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, wat een rare bug @martijn197108 :thinking:

Dit is niet de standaard gang van zaken gelukkig maar hier ga ik uiteraard wel even achteraan! Zou je daarvoor nog je naam- en adresgegevens in willen vullen in je profiel?

Even uit nieuwsgierigheid: wat gebeurt er als je eerst een 3e interactieve ontvanger kiest? En daarna een Digitenne ontvanger?

Reputatie 7
Badge +28

@Maja_ 

Dit speelt al ongeveer een jaar. Is al vele malen in Digitenne-topics aan de orde geweest. Ik vrees dat het oplossen hiervan geen prioriteit krijgt binnen KPN.   

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, voor zover ik me kan herinneren, zie ik hem voor het eerst @Noordzee. Niet zo fraai dat dit al langer speelt. Ik wil dit graag even ‘opnieuw’ uitzoeken!

Hoi @Maja_ ,

Als ik eerst naar 3 itv ontvangers ga en daarna digitenne toevoeg krijg ik hetzelfde.

Adres en klantnr zijn ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @martijn197108, ik ga er mee aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie @martijn197108, dit is in het verleden een langlopend issue geweest, maar het is vorig jaar opgelost en mensen konden weer zelf Digitenne ontvangers bestellen. Helaas is er recentelijk opnieuw een fout in het bestelproces geslopen, waardoor het oude issue weer terug is :slight_frown: Zijn ze mee bezig, maar er kan nog geen oplostermijn aan gehangen worden helaas. Voorlopig zal het je helaas dus niet gaan lukken om zelf een Digitenne tuner toe te voegen aan je abonnement. Zal ik dit nu voor je doen?

Hoi @Maja_ ,

Ik wil eigenlijk de CI+module(ZXV7200 werkt niet goed in velp) dus wacht nog maar even,Ik zal het wel laten weten als ik het wel toegevoegd wil hebben(op het moment dat de CI+module er is)!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima @martijn197108, dan wacht ik tot ik hier weer een bericht van je ontvang :blush:

Helemaal prima @martijn197108, dan wacht ik tot ik hier weer een bericht van je ontvang :blush:

Hoi Maja,

Je mag hem toevoegen:blush:

Reputatie 3
Badge

Dit is helaas een bekend probleem waar meer dan een jaar niks aan gedaan wordt binnen kpn (zo lijkt het van buiten af aangezien het nog steeds niet is opgelost).
Ben al menig keer met diverse medewerkers in conclaaf geweest, als ik 1 wil toevoegen gaat een itv eraf om vervolgens digitenne toe te voegen.

Enige advies dat diverse medewerkers gaf is, bel de klantenservice op 0800-0402 of via Facebook pagina via een privé bericht, het schijnt niet op korte termijn te worden opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima @martijn197108, dan wacht ik tot ik hier weer een bericht van je ontvang :blush:

Hoi Maja,

Je mag hem toevoegen:blush:

Okidoki ga ik doen! Zou je daarvoor weer je adres en klantnummer toe wille voegen?

Dit is helaas een bekend probleem waar meer dan een jaar niks aan gedaan wordt binnen kpn (zo lijkt het van buiten af aangezien het nog steeds niet is opgelost).
Ben al menig keer met diverse medewerkers in conclaaf geweest, als ik 1 wil toevoegen gaat een itv eraf om vervolgens digitenne toe te voegen.

Enige advies dat diverse medewerkers gaf is, bel de klantenservice op 0800-0402 of via Facebook pagina via een privé bericht, het schijnt niet op korte termijn te worden opgelost.

Het probleem is opgelost, maar is na een aantal maanden helaas opnieuw ontstaan :slight_frown: Dit probleem speelt nu dus voor de 2e keer, en wederom is het niet makkelijk te verhelpen. Excuus hiervoor! Kan ik voor jou ook een ontvanger of CI+ module bestellen?

Done!

Reputatie 7
Badge +20

Besteld! Laat je het weten als je hem ontvangen hebt? :blush:

Zal ik doen!