Beantwoord

Bulderende popstation en ik ben al jaren bezig om dit op te lossen

  • 21 October 2023
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

 

Zie de link hierboven. Ene Erwin heeft gezorgd dat dat gebrom in die kast ophield.

Erwin kun je voor mij ook eens actie ondernemen?

Ik klaag al 3 jaar en 11 maanden over een bulderende popstation. Wanneer kan dat ding bij ons eens stil worden? Er komt een hele zware brom uit die tussen de woningen door de grond en mijn huis in trillingen zet. Ik ben er net weer langs gekomen,. Op straat is het stil en die zware brom hoor je door de hele buurt heen. Met wat rubber en ontkoppelen kun je vrij simpel die koelunit stiller krijgen. Ze hebben nog niet eens de moeite gedaan om er eens naar te gaan kijken!!!

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 October 2023, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

en weer een onzin topic 

Hoezo onzin?

Reputatie 6
Badge +5

komt dat deze user al vaker beweert dingen te horen die door geen enkele monteur oid te horen/fixen zijn

op het ziggo forum is hem bijv gevraagd geen topics meer aan te maken 

Reputatie 6
Badge +5

en daarnaast komen er dagelijks monteurs in zo'n genoemde POP locatie. als deze locatie daadwerkelijk abnormaal lawaai maakt, wordt hier netjes melding van gemaakt en opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bulderende popstation, welkom hier. 

Als het echt zo erg met dat bulderende popstation, dan kun je het beste even contact opnemen met 0800-0150. Mijn collega's achter dit nummer kunnen hier actie op uitzetten. Blijkt alles in orde dan zal er niets gedaan worden. Blijkt dat het popstation toch problemen veroorzaakt, dan wordt er actie ondernomen.