Beantwoord

Bundel niet ontvangen

  • 9 November 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Badge

Ik heb afgelopen week nu al 3 keer een KPN prepaid bundel gekocht maar elke keer niks ontvangen! Maar het bedrag is wel mooi van mijn rekening afgeschreven! 3 keer met KPN service gebeld. Ze konden geen problemen zien en hadden geen informatie. Ik heb zelf ook niet eens een sms of andere vorm van informatie ontvangen van KPN zelf. Ik ben echt de slechtste niet. Dus als er een probleem is en ik ontvang mijn aankoop niet meteen. Prima. Maar dan wil ik het wel weten!!! Dan wil ik informatie kunnen inzien. Ten minste "WAT" het probleem is & wanneer ze verwachten dat het opgelost is! Het voelt nu alsof ik gewoon word bestolen door een groot bedrijf. Waarbij je alleen maar tussenpersonen aan de telefoon krijgt die niets voor je kunnen doen.

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 November 2019, 09:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@KonradUnver1998, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er zijn wat problemen met de nieuwe prepaid app, wat zijn invloed heeft op de applicaties en functies van prepaid op dit moment. Ik ben bang dat het hiermee te maken heeft. Wij kunnen helaas die betalingen niet inzien, maar mocht je hier een screenshot van kunnen sturen (zonder persoonlijke gegevens, alleen dat je bij KPN de bundels hebt gekocht en welk bedrag hierbij hoorde) dan kijk ik graag of ik dit tegoed handmatig kan toevoegen. Want het is zeker niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat je bestolen wordt!

Zou je daarnaast ook je Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het 06-nummer waar het om gaat? :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

@KonradUnver1998, via een privébericht hebben wij contact gehad. Ik heb de foto ontvangen en de kosten vergoed. Nu heb ik daarvan ook een nieuwe bundel geactiveerd. Doet deze het? :slight_smile:

Reageer