Beantwoord

Buurman graaft, onze verbinding nu kapot

  • 18 December 2020
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Buurman is bezig met graafwerkzaamheden, onze verbinding nu kapot. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 December 2020, 12:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Oef, dat is niet handig, @Alupa. Is de kabel ook bij de buurman in de tuin kapot? Hij, als veroorzaker, hoort dit dan te melden zodat het ook op de goede locatie geregistreerd wordt. Als hij ook klant bij ons is, kan hij met ons bellen (0800-0402). Als hij dat niet is, dan kan hij dit melden bij KPN NetwerkNL (088-0063700) die dit dan gaan oplossen.  Check even met de buurman of hij dit al gedaan heeft en of hij al iets weet over herstel.

Vul verder ook je forumprofiel in. Als je ook een mobiel nummer van KPN hebt, vermeldt die vooral. Dan kunnen we je in ieder geval voorzien van extra mobiele data zodat je de telefoon als hotspot kunt gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +20

Is er inmiddels iets in gang gezet @Alupa? Als we nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag!

Hij schijnt het gemeld te hebben. Volgens buurman lagen de kabels niet zoals op de klik-melding aangegeven. Eerst zelf tijdelijk met lasklemmen de oude kabel 'gerepareerd', waardoor ik weer verder kon met thuiswerk. Paar uur later kreeg ik bericht van de buurman, dat er iemand van KPN kwam om de kabel te herstellen (binnen een uur hersteld). :thumbsup_tone1: .Â