Beantwoord

cadeau nieuwe klant...

  • 7 November 2020
  • 4 reacties
  • 252 keer bekeken

VRAAG:

1) Waarom krijgen nieuwe klanten een cadeau (bijv. SuperWifi-versterker t.w.v. €199,=) en bestaande trouwe klanten (die KPN mede groot hebben gemaakt) niet?
2) Moet ik eerst het abonnement opzeggen om vervolgens weer abonnee te worden om het cadeau te mogen kunnen ontvangen....?

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 7 November 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +12
  1. Waarschijnlijk heb je zelf ook een welkomst-cadeau gehad destijds. Dat kan ook in de vorm van korting zijn geweest.
  2. Ja dat klopt. Maar dan zal je wel een jaar moeten wachten voordat je weer terug kunt en in aanmerking kunt komen voor een eventuele actie. Je weet namelijk niet wat en of er dan ook iets is.

Als alle bestaande klanten allerlei cadeaus gaan krijgen dan gaat de abonnementsprijs flink omhoog. En dat ga je ook niet willen want dan betaal je het cadeau alsnog zelf. Als het je dus echt om het cadeau gaat is overstappen de enige optie. Ziggo geeft ze ook gratis weg ;-)

Het zou van goede marketing getuigen als de KPN inderdaad een wens als SuperWifi zou toekennen aan hun klanten die al sinds jaar en dag KPN-compleet van hen afnemen.

Was ook een gedachte van mijzelf toen ik bedacht eens op dit forum rond te neuzen.

Reputatie 7
Badge +7

Keer op keer dezelfde vraag… reken eens mee. Geschat zeg dat KPN 3 miljoen klanten heeft. Geen idee of dat getal klopt maar het zal in orde van grootte wel kloppen. En die krijgen allemaal steeds weer alle kado’s, in dit geval wifi access points van zeg inkoop 50 euro. 
Dat is dus even 150 miljoen euro. Hoe duur denk je dat je abonnement moet worden om KPN te laten overleven?

 

Badge +12

Het zou van goede marketing getuigen als de KPN inderdaad een wens als SuperWifi zou toekennen aan hun klanten die al sinds jaar en dag KPN-compleet van hen afnemen.

Was ook een gedachte van mijzelf toen ik bedacht eens op dit forum rond te neuzen.

Als je nu KPN-Compleet hebt ga je sowieso niet meer krijgen dan dat je nu al gratis hebt. KPN wil juist af van dit soort abonnementen. Dus mocht je een cadeautje krijgen/willen dan zul je de overstap naar Hussel moeten maken….en dan betaal je het cadeautje dus toch weer zelf. En zo is het cirkeltje weer rond ;-)