Beantwoord

Chatten met medewerker over Hussel

  • 5 August 2020
  • 6 reacties
  • 406 keer bekeken

Ik wil graag een aantal vragen stellen over KPN Hussel en het toevoegen van producten en opties. Het liefst doe ik dit via de chat, maar de chatfunctie is spoorloos verdwenen en bereik ik ook niet als ik klik op “ik heb een andere vraag". 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 August 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SamiraLahri ,

 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm


Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Een alternatief is bellen met 0800-0402.

 

ik kijk dan echt met mijn neus….. ik zie de chatfunctie echt niet staan. Ik heb vaker gechat met medewerkers en dat ging altijd heel snel en makkelijk. En ik heb ook al een nieuwe bril van Spec….

Reputatie 7
Badge +28

@SamiraLahri

Ik heb mijn reactie nog aangepast met een tussenstap. (Tik op : ik heb een andere vraag) 

Net uitgetest : Zowel via de PC als via de iPhone lukt het dan.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het al, je moet na de link van Noordzee op bijvoorbeeld internet of zo klikken en na beneden scrollen en kiezen voor Ik heb een andere vraag of wil graag contact.

Daarna na beneden scrollen.

Reputatie 7
Badge +28

Ik zie het al, je moet na de link van Noordzee op bijvoorbeeld internet of zo klikken en na beneden scrollen en kiezen voor Ik heb een andere vraag of wil graag contact.

Daarna na beneden scrollen.

Precies ! 

Ik heb het onderwerp kiezen er nu ook maar bijgezet. 

KPN maakt het de klanten steeds moeilijker om via telefoon of chat in contact te komen. Het idee erachter is dat klanten alles zelf gaan uitzoeken op de website. 
 

Ook het vinden van het telefoonnummer 0800-0402 kost al minimaal drie klikken. De laatste tijd zie  ik hier dan ook steeds meer vragen verschijnen voor de contactgegevens van KPN. 

Reputatie 7
Badge +30

 Beste @SamiraLahri, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt. Je mag natuurlijk ook je vraag hier stellen. We helpen graag.