Chatten via kpn.com

  • 10 December 2020
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

Goedenavond! Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.. Vandaag gebeld met de klantenservice en volgens haar moest ik mailen naar bewijsstuk@kpn.com. Nu wil ik een chat starten, maar dat lijkt niet meer te kunnen via de site. Als ik naar administratie - ik heb een andere vraag/wil contact ga, dan krijg ik een groen scherm waarin ik mijn antwoord moet zoeken en anders wordt ik weer verwezen naar diezelfde klantenservice pagina. Ik ben bang als ik nogmaals bel dat ik weer moet mailen of iets anders en ondertussen tikt de tijd inderdaad door. Hoe is dit op te lossen? 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @lynnkleinjan 

 

Je moet nog een stuk verder naar beneden op die pagina dan zie je wel de mogelijkheid om een chat te starten.