Beantwoord

Chromebook geen verbinding met WiFi

  • 6 April 2020
  • 5 reacties
  • 975 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Chromebook wil geen verbinding meer maken met wifi. Heeft het wel altijd gedaan. Ik krijg als melding dat ‘opzoeken van DHCP mislukt’

hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Alle andere apparaten (ipad en telefoon) hebben wel gewoon verbinding

 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 April 2020, 12:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lianne1989, welkom.

De Wifi op de Chromebook stopte er zo maar ineens mee? Via de kabel heb je nog wel verbinding? En heb je de stappen van Google al doorlopen? 

Beste Bart,

 

chromebook kan je niet aansluiten met een kabel. En alle stappen al doorgelopen. Vorige week donderdag stopte hij erin eens mee en kreeg de melding dat hii de dhcp niet kon vinden

Reputatie 7
Badge +20

De Chromebook krijgt dus niet automatisch een IP adres van het modem toegewezen. Ook niet als je het netwerk vergeet en opnieuw instelt? Anders misschien toch even contact zoeken met de Google klantenservice? Want als alle andere apparaten het wel doen gaat er in het chromebook ergens iets mis. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat je weer internet op je Chromeboek hebt, ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.

Reputatie 1
Badge

@Bart_Z  Nee dat klop hij heeft geen internet meer….inkoppertje:joy: