Beantwoord

Chromebook loopt elke keer vast op wifi

  • 11 May 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

goedeavond, ik heb een nieuwe chromebook voor me dochter gekocht wegens school ( een HP ), hij maakt gewoon verbinding met de wifi. Als ze er eenmaal op zit dan gooit hij elke keer de verbinding eruit of het duurt heel lang met laden. We hebben een zeer goede verbinding in het huis en overal wifi versterkers. Gebeld met KPN en deze gaf aan iets met 2,4 of 5 ghz te doen?? Alle ipads telefoons oud en nieuw werken er op behalve de chrome book. Hotspot van mijn telefoon werkt ook op de chrome book….. als ik tijdens het laden moet wachten ga ik naar de wifi afbeelding tik deze aan en hij geeft aan laden en de gevraagde afbeelding of filmpje etc komt dan gelijk in het scherm? Afijn radeloos over wat nu te doen?Dochter kan nu helemaal niks meer doen voor school, aangezien ze elke keer opnieuw moet beginnen met laden etc. Hoop dat iemand me kan helpen.

Gr Alle Visser

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 May 2021, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Maaike Visser, welkom hier.

Dat is wel knap irritant dat de Chromebook niet goed werkt op jullie wifi. Werkt deze wel op andere netwerken? Heb je dat getest? En heb je nog geprobeerd om de 5GHz frequentie uit te zetten? Hiervoor kun je inloggen op het modem. De instellingen is dan over de wifi instellingen te vinden. Niet bij elk modem kan je dit uitzetten overigens.