Beantwoord

Compensatie ivm lange storing

  • 30 December 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste KPN,

Vanaf 10 december geen internet, en uiteindelijk lag het probleem bij de glasvezel, welke op 28 december eindelijk is gerepareerd. Dus 19 dagen geen internet, tv, etc, en dat terwijl we iedere maand 80 euro betalen. In oktober hebben we ook al in totaal 7 dagen geen internet gehad. Nu proberen we keer op keer compensatie terug te krijgen online, maar we krijgen alleen maar foutmeldingen. Hoe kunnen we nu alsnog voor al deze 26 internetloze dagen en oplopende kosten (telefoonabonnement BEN moeten verhogen) compensatie krijgen?

MVG

icon

Beste antwoord door Syl Via 13 January 2021, 19:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

En weeeeer ligt internet/tv/wifi er uit! Om moedeloos van te worden…

 

Reputatie 7
Badge +15

@Syl Via Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zo lang geen verbinding hebt gehad. Ik controleer graag voor je wat ik in deze situatie kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik aan de slag! 

Reputatie 7
Badge +15

@Syl Via Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

@Syl Via Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Beste Rutger,

Dank voor je berichten! Het is uiteindelijk alsnog gelukt om compensatie te krijgen door maar weer te gaan bellen met jullie. Hopelijk blijft het nu goed gaan met het internet en de glasvezel. :-)

Mvg Sylvia