Beantwoord

compensatie na 16 dagen storing

  • 11 December 2019
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Beste KPN,

 

mijn gezin en ik hebben 16 dagen lang geen internet, bellen en TV gehad. De informatievoorziening was dramatisch en telkens werden de beloofde storingsoplossingstijdstippen niet gehaald. Nu is eindelijk de storing opgelost en kan ik een compensatieregeling aanvragen. Volgens de regeling zoals ik die op de KPN-site gelezen heb, zou ik recht hebben op 1/30 per storingsdag. Maar als ik de tool invul, zie krijg ik een aanbod van 7 euro! De tool geeft geen mogelijkheid om het voorstel af te wijzen. Hoe kan ik bij KPN kenbaar maken dat ik het niet eens ben met dit voorstel?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 14 December 2019, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25

Hi @mcostantini, welkom hier. Als je 16 dagen helemaal geen gebruik kon maken van je diensten vanwege een storing, lijkt het me niet meer dan correct om je hierin te compenseren. De kosten van het abonnement die 16 dagen moet je op z'n minst natuurlijk al terugkrijgen. Ik zie dat er inmiddels wel een coulance is ingevoerd en contact is geweest hierover. Excuses voor alle ongemak! Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.