Beantwoord

compensatie voor geen diensten

  • 15 August 2020
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge

Wij zijn inmiddels verhuisd. Van 20 juli tot en met 4 augustus hebben wij geen gebruik kunnen maken van het internet en tv. Ik zou hier een compensatie formulier voor kunnen invullen op de site van KPN, dit werd mij verteld door iemand van KPN.

Dit lukt niet voor de particulier. 
Ik zou toch wel graag gebruik willen maken van deze compensatie. Zouden jullie mij daar verder in kunnen helpen? Ik hoor het graag. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 22 August 2020, 11:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @NNMONG.

Het formulier voor compensatie kun je hier vinden. Je wordt vanzelf doorgestuurd naar het formulier na het beantwoorden van de vragen. 

Badge

Dit heb ik al geprobeerd, maar daar kan umaar een storing doorgeven voor maximaal 3 dagen. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ik zou graag compensatie willen voor de hele periode van 20 juli tot en met 4 augustus. 

Reputatie 7
Badge +16

Dan moet een moderator dit voor je uitzoeken. Vul in dat geval vast je forumprofiel in met je gegevens. Het is op moment erg druk en het kan ongeveer een week duren voordat je een reactie krijgt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @NNMONG Is dit inmiddels al goed gekomen. Chris geeft toch echt de goede link en volgens mij zou je ook voor meer dan drie dagen moeten kunnen aanvragen. Als het echt niet werkt raad ik je aan om te bellen met de collega's van de klantenservice, via 0800-0402. Zij kunnen ook een gepaste oplossing voor je vinden. 

Reageer