Vraag

Compensatie voor langdurige wifi problemen

  • 15 April 2024
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Geachte heer,mevrouw,
 
In november 2019 was onze eerste storing. Middels een reset leek een en ander volledig opgelost. Achteraf blijkt dat dit geen afdoende oplossing te zijn geweest daar wij continue problemen hebben ervaren met de wifiverbinding. Daar dit ons inziens niet ernstig genoeg was en incidenteel voorkwam(tv op zwart , stilstaand beeld tijdens videobellen etc) hebben we (te) lang gewacht om dit te melden. Vrijdag jl toch maar gebeld met kpn waarop zaterdag de eerste monteur kwam. Deze heeft nadat reeds in 2019 het modem was vervangen het kastje van de kabelverbinding vervangen. Dit leidde echter niet tot verbetering. Zaterdag jl contact opgenomen met kpn waarbij op advies van uw medewerker een en ander telefonisch is getracht op te lossen(stekkers eruit en weer erin etc. Dit heeft echter geleid tot totaal geen WIFI meer!
Maandag kwam een tweede monteur welke de servicekast  aan de Lange Dreef in Elst heeft bezocht hetgeen gelukkig heeft geleid tot herstel van de internet . 
Na twee uur werkte alles weer met uitzondering van de app van de zonnepanelen, hetgeen uw monteur niet kon oplossen. 
Dit zal ik dus moeten voorleggen aan de installateur van de zonnepanelen.
In het gesprek met uw medewerker(Gea)op zaterdag gaf zij aan dat wij recht hebben op financiële compensatie voor alle geleden ellende. 
Graag verneem ik van een voorstel .
 
Met vriendelijke groet,
 
 
JAIM Veenman

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Bericht gemeld aan moderator, bevat persoonlijke gegevens. Lekker handig weer! 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @hans v en welkom hier op onze Community!

Allereerst fijn om te lezen dat de verbinding inmiddels weer werkt zoals je dat zou mogen verwachten. Wat betreft een compensatie; vanaf hier kan ik je daar niet bij verder helpen. Wat je wel kunt doen, is een klacht indienen en dat kan door dit formulier in te vullen. Onze collega's van de klachtenafhandeling gaan dan binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Uiteraard hoop ik op een voor jou goede uitkomst 🙏🏻

Reageer