Beantwoord

Computer aansluiten op internet

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 325 keer bekeken

Gisteren monteur van Kpn wifi en tv’s aangesloten op de vaste telefoonkabel.Ben van Delta naar Kpn gegaan.

Nu wil ik computer opstarten echter daar heb ik geen telefoonaansluiting, wel een internetkabelaansluiting. Moet ik dan mijn computer connecten met de Experiabox die beneden staat?? Maar dan heb ik meters snoer nodig!! Of gaat het ook op een andere manier?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 January 2020, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm ... als die pc geen wifi heeft, zal dat inderdaad via een kabel moeten. Hoe ging dat voorheen met delta? Op diezelfde manier gaat het nu bij KPN ook gewoon lijkt me?

Reputatie 5
Badge +6

Mag aannemen, dat de computer ook wifi heeft. Staat waarschijnlijk nog op de instellingen van Delta. Je moet nu het wifi netwerk van de Experiabox gebruiken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Meelboertje, welkom op het forum. 

Ook ik ben benieuwd of je computer de mogelijkheid heeft om met WiFi te verbinden. Iets technischer gezegd: zit daar een draadloze netwerkkaart in? Of een WiFi USB-adapter? Mocht je dat niets zeggen. 

Zie jij onderstaand icoontje ook rechtsonder in beeld op je beeldscherm? Eventueel met een rode kruis erdoor of een uitroepteken?

Ik hoor graag van je.