Beantwoord

contact

  • 15 January 2021
  • 14 reacties
  • 1310 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik wil gewoon graag iemand aan de telefoon hebben. Dit kan blijkbaar niet, want ik word telkens naar de website verwezen.
KPN heeft Telfort overgenomen, maar ik zie nog niet de voordelen ervan. Hoe kan ik met iemand in contact komen?

icon

Beste antwoord door rjtuijnman 26 February 2021, 23:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als een medewerker wilt spreken, dan zegt u tegen de computer: "Ik wil een medewerker spreken".

Top het is gelukt! Dank je wel.

Reputatie 1
Badge

Iki word hier wanhopig van. Met Telfort super tevreden, KPN steekt er zijn handen naar uit en de ene ellende na de andere doet zich voor.
Nu heb ik weer geen enkele functie meer op mijn televisie: terugkijken kan niet meer, menu doet het niet meer, opnames zijn onbereikbaar (STB-zap-03/-40462) mijn tweede decoder in de slaapkamer geeft alleen nog zwart beeld, En dan wil je dat ergens melden en kom je met die stompzinnige website van de KPN ook op geen enkele manier in contact. Ik word hier helemaal strontchagrijnig van en denk dat ik maar eens op zoek ga naar een andere provider! 

Reputatie 7
Badge +24

@rjtuijnman Welk merk ontvangers heeft u? Zijn dat misschien Motorola ontvangers? 

Reputatie 1
Badge

Nee, ARRIS… Zwarte vierkante sigarendoosjes met een rood/Groene knop erop

Reputatie 7
Badge +24

Zijn die sigarendoosjes met een kabel bestaande uit 1 stuk rechtstreeks op de Experiabox aangesloten zonder dat daar nog andere kastjes of iets dergelijks tussen zit? 

Reputatie 1
Badge

Met dank voor de dappere poging hulp te bieden. Ik heb al bellend ‘per ongeluk’ een medewerker van de klantenservice aan de lijn gekregen. Een geweldige meid! bewonderenswaardig hoe kalm en begripvol ze bleef tegen die hyperventilerende idioot daar aan de andere kant van de lijn. Rustig liep ze met mij de stappen door om de boel weer op de rit te krijgen. Medewerkster van de maand wat mij betreft! 
Het probleem is dus opgelost.
Het zou de KPN echter sieren als ze de website zo in zouden richten dat je er ook eenvoudig met je klacht terecht kon. Nu ben ik echt letterlijk uren van het kastje naar de muur gezonden, in cirkeltjes rondgestuurd en daar wordt je humeur niet echt beter van….

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... En wat was de oplossing? Kunt u die ook met ons delen? Waardoor werd het probleem veroorzaakt?

Reputatie 1
Badge

De oplossing was uiteindelijk een korte reset van de experiabox. 

Na een reset van ‘zwarte doosje’ beneden gaf het een foutcode die ik nu helaas niet meer weet. Het duidde in ieder geval op een DNS/IP-probleem. Vandaar dat de experiabox even in de herstart moest. Gelukkig behield ik mijn IP-adres naar buiten, maar na een volgende herstart van het 'zwarte doosje’ bleken beneden de problemen verholpen.

Vervolgens naar de tweede decoder in de slaapkamer (nadat mijn steun en toeverlaat had gecontroleerd dat mijn accountgegevens nog intact waren) en die bleek met de reset van de experiabox meteen genoegen te hebben genomen en functioneerde ook weer als vanouds.

Voor nu vooral dankzij mijn reddende engel weer even terug naar 'redelijkheid’. Ik laat Vodafone nu even voor wat het is en kijk het nog even aan. Maar er hoeft nu niet veel meer te gebeuren of ik stap alsnog over...

Reputatie 6
Badge +7

En moet KPN nu bang worden of moeten er aandelen verkocht worden omdat u dreigende taal gebruikt?…

 

 

Reputatie 1
Badge

En moet KPN nu bang worden of moeten er aandelen verkocht worden omdat u dreigende taal gebruikt?…

 

 

...dat moet KPN helemaal zelf weten. Ik geef een signaal af en daar kunnen ze mee doen en laten wat ze willen. Maar als ik zie hoeveel telefoontjes ze plegen om er ook maar één nieuw abonnee bij te krijgen, dan lijkt het me verstandiger om de abonnees die ze hebben in ieder geval te behouden. Ze kunnen immers niet aan de gang blijven met het opkopen van de concurrentie…
Met dank voor uw begripvolle en uitermate behulpzame reactie.

Reputatie 6
Badge +7

Een van de (in dit geval gratis) voordelen van een premium provider.

 

Overigens: graag gedaan.

Badge

Om werkelijk poepzuur ziek van te worden,

Goedemorgen,
Ik wil gewoon graag iemand aan de telefoon hebben. Dit kan blijkbaar niet, want ik word telkens naar de website verwezen.
KPN heeft Telfort overgenomen, maar ik zie nog niet de voordelen ervan. Hoe kan ik met iemand in contact komen?


Compleet éénrichtings-communicatie-verkeer van KPN.

Helemaal eens met k39rko!

Zelf ben ik nu al half uur overal aan het zoeken hoe ik (hoe simpel) een bericht naar KPN kan sturen.

Niks, Noppes, Nada.

Jah, belerende doorverwijslinks.

Schijtziek wordt ik van deze KPN-poppenkast

 

Reputatie 7
Badge +20

@DigitenneHeer, ik help je graag via deze weg? Waar kan ik je mee helpen? 

Wil je liever telefonisch contact, dan kan dat via 0800-0402. Blijf dan gewoon aan de lijn.Ander contact is mogelijk via Facebook of Twitter.Â