Vraag

Contact met medewerker mbt klachten

  • 5 June 2019
  • 10 reacties
  • 1497 keer bekeken

Graag wil ik contact met een medewerker dmv een privé bericht mbt alle klachten die ik heb en je online geen klacht kunt indienen, aan de telefoon word ook gezegd dat je geen klacht kunt indienen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
As een medewerker van KPN dat aan de telefoon zegt zou deze zich diep moeten schamen. Uiteraard is dat wel mogelijk. Er is een speciale pagina voor zelfs:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Daarnaast zal een medewerker van Webcare hier ook reageren maar dat kan tot een dag duren.
We hebben hier al zoveel medewerkers gesproken die niet weten wat ze zeggen en die elkaar tegenspreken om simpel van te worden
Reputatie 7
Hallo Protterdam, welkom op het forum! Jammer te horen dat je eerdere contact met de klantenservice niet naar tevredenheid is verlopen. Graag pak ik dit verder met je op. Je geeft al aan dat je dit graag privé wilt bespreken. Dat is geen probleem. Je kunt me een privébericht sturen door op deze link te klikken.

ik wiel via telefon ik niet goed schrijven NL ik ben buiitenlander

Badge +19

Telefonisch kan ook. 0800-0402 is het nummer van de klantenservice. 

Als is problem voor u dan niks te doen..  

​​​​​​@joky 66 haal s.v.p. z.s.m. je telefoonnummer weg uit dit topic, dat kan door r.o. op de 3 … te klikken en dan bewerken, nummer verwijderen en opslaan.

 

 

dat ik gedan neemand  mij reagerd 5 keer klachet indient.. 

 

???

???

Hallo @joky 66 , dit is een forum, geen chatdienst waar je à la minute met iemand real time kan communiceren.

Voordat een moderator reageert kan even duren.

 

Reputatie 7

Hoi @joky 66 , welkom op het forum! Dit is een plek waar we in tekst met elkaar praten. Het is niet mogelijk voor ons om jou te bellen. Als je graag met iemand wilt praten over het probleem dat je ervaart, of een klacht die je misschien hebt, dan kun je zelf bellen naar 0800-0402. Dit is een gratis telefoonnummer.