Beantwoord

continu IP 169.xxx op Experia Box V10A

  • 14 July 2021
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Hoi allen,

 

sinds de laatste update van het Experia Box V10A modem heb ik continue problemen met mijn (bekabelde) tv ontvanger en de wifi op mijn laptop (Macbook), IMac en Iphone. Als ik na werk thuiskom en weer connect met mijn wifi heb ik bijna standaard een 169.xxx IP op mijn telefoon/computers en wil de digitale tv ontvanger geen beeld geven. Tevens lijkt de verbinding steeds vaker kort weg te vallen naar mijn tv…Dit is op te lossen door het modem opnieuw op te starten maar het lijkt me niet de bedoeling dat ik dit dagelijks zou moeten doen. Iemand enig idee wat het probleem/oplossing zou kunnen zijn?

dank alvast

Stefan

icon

Beste antwoord door Hanna_ 15 July 2021, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Dat betekent dat de DHCP server niet gevonden wordt.

Ik hoop dat er snel een moderator van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Stefangr, welkom. 

Heb jij naast de Experiabox nog andere apparaten in huis? Zoals wifi versterkers of eigen routers?

Hoi,

Ik heb verder geen apparaten in huis zoals versterkers of eigen routers, bedenk me wel net dat de tv beneden internetverbinding loopt met een DVS650 dus niet via kabel maar heb hier nog nooit problemen mee ondervonden. Heb vandaag het probleem met mijn telefoon 3x gehad (3 keer uit huis geweest en elke keer bij terugkomst het modem moeten herstarten voor wifi).

Hoi @Hanna_ 

helaas nog geen reactie mogen ontvangen mbt je vraag/mijn antwoord.

hoop dat dit snel opgelost kan worden.

Dankje,