Beantwoord

Controleer alstublieft of uw Internet WAN connectie op correcte wijze is geconfigureerd.

  • 24 December 2020
  • 2 reacties
  • 739 keer bekeken

Goeie dag KPN.  Ik krijg net deze melding op mijn telefoon. Als ik thuis met de WiFi verbind. Het gekke is dat dit alleen op mijn telefoon is anderen divisies doen het wel hoe kan dit? 
PS: heb mijn telefoon en de modem uit gedaan en opnieuw aan gezet. Groet. 

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 31 December 2020, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @GJ Prins, dat is inderdaad wel heel erg gek. Zou je het netwerk eens kunnen vergeten op jouw toestel en zou je daarna opnieuw verbinding kunnen maken? Dit lost in veel gevallen de problemen op. Mocht dat niet het geval zijn, kun je dan vertellen welk toestel je hebt en welke Experia Box er geïnstalleerd staat? Zo krijg ik een duidelijker beeld van de situatie en kunnen we uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!