Beantwoord

Correctie WiFipunt niet verwerkt na het terugsturen

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Reputatie 1

In november is er een wifi punt terug gestuurd, a € 29.95. Toch is geld daarvoor op de rekening gezet in december. Bellen leverde een toezegging dat het in januari zou worden terug betaald.  In Januari geen correctie gezien, weer gebeld en weer toezegging nu voor februari. In februari geen terug storting weer gebeld en toezegging dat het in maart wordt geregeld. Echter die rekening laat weer geen correctie zien. 

Hoe regel ik dat het wel wordt opgelost.  

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 6 March 2022, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @BB58! De aanleiding is niet oké, maar ik ben wel blij met jouw bericht. Vervelend dat je er zo achteraan moet zitten! 

Ik heb jouw klantgegevens erbij gepakt en zie dat de bestelling via de Wifi Manager geplaatst is.
Bestellingen die geplaatst zijn via de Wifi Manager, moeten geretourneerd worden in één van onze winkels. Het aankoopbedrag krijg je dan binnen één werkdagen teruggestort via retourpin. Ik weet niet waar het precies fout gegaan is, maar oa hierdoor wacht je onnodig lang op het retourbedrag.
Alles op het terugsturen van apparatuur is te vinden op onze website.

De correctie inmiddels verwerkt is. Je ontvangt automatisch een credit op de volgende factuur. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt?

Reputatie 1

Ik heb wifi punt nooit in mijn bezit gehad. Het was samen met een nieuw modem opgestuurd.  Ik kon het pakketje alleen in ontvangst nemen als ik mijn  oude modem op dat moment zou inleveren.  Nu ik had geen zin in klagende huisgenoten en de onzekerheid of nieuwe modem direct zou werken dus is pakket retour gegaan.  (0nbegrijpelijk dat je eerst je oude modem moet inleveren om nieuw modem te krijgen!) . Wifi punt was als weer 4 weken in bezit bij KPN toen ik de afrekening kreeg!  Ik denk als ik er niet achteraan was gegaan ik nooit een terugboeking zou hebben gehad.  Nu heb ik die nog niet maar ik heb enige hoop dat het volgende maand wordt verrekend.  (By the way, nieuwe modem is twee dagen later door een monteur vervangen). 

Badge +19

.