Beantwoord

Data Path omzetten naar fast/fast

  • 24 May 2020
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedenavond, 

Mijn vraag is of mijn data path naar fast/fast veranderd zou kunnen worden?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 12 June 2020, 08:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Valentino012, welkom op het forum!

Waar staat dit nu op? En waarom zou je dit graag anders zien? Ervaar je ergens problemen mee op het moment?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hallo @Maja_ 

Het staat nu op  Interleaved/Interleaved. Ik ben een fanatieke gamer (

competitief) alleen ervaar ik dus dat ik best hoge MS en ping heb. Dus heb ik een beetje research gedaan en kwam ik erop uit dat als je data path op fast fast staat het beter kan worden.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, op die fiets! Of je data path op fast of interleaved komt te staan, wordt door een achterliggend systeem bepaald, op basis van de specifieke kwaliteit en prestaties van jouw lijn. We kunnen dit niet omzetten, omdat de algehele kwaliteit van je lijn dan minder kan worden. Zie ook het laatste stukje van https://forum.kpn.com/kpncyclopedie-105/dsl-statuspagina-s-lezen-466723 voor meer informatie over wat interleaved voor voordelen heeft :slight_smile: 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu duidelijk is hoe het zit met het data path! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: