Beantwoord

Data van direct online pakket op

  • 1 March 2020
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

De data van mijn direct online pakket is op, ik had deze gratis in bruikleen omdat de afspraak met de monteur van de kpn niet was door gegaan. Tot de volgende afspraak heb ik nu dus gratis tijdelijke wifi. De data is alleen op gegaan. Toen ik het pakket kreeg is mij verteld dat ik gratis nieuwe data kon krijgen. Mijn vraag is waar ik de nieuwe data aan kan vragen?

Groetjes Iris

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 March 2020, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

De nieuwe data kun je aanvragen bij de klantenservice. Dat is doorgaans het snelste.

Wil je dat niet, vul dan je profiel in bij de privé-velden (alleen te raadplegen door KPN) zodat men je als klant kan herkennen. Het kan echter tot max 48 uur duren voordat een medewerker reageert, dit is afhankelijk van de drukte op het forum.

Zie ook hier: https://forum.kpn.com/internet-9/extra-data-aan-noodpakket-toevoegen-449260

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Iris Oudejans, welkom! Het klopt helemaal wat @jlthkoch zegt. Ik zie dat je je profiel niet aangevuld hebt, dus ik hoop dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt. Mocht dat niet zo zijn, vul dan gerust alsnog je gegevens in. We helpen je graag verder.Â