Beantwoord

Datum monteur niet juist

  • 4 January 2021
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Na 31 december 41 minuten in de wacht te hebben gestaan is nu de verhuisdatum voor de tweede keer niet goed bevestigd. 

Ipv 26 januari zoals 2x eerder aangegeven staat er nu de 22ste januari. 

Erg vervelend en ik word er niet echt blij van. 

Graag correcte aanpassing nu zodat ik en de andere bewoners verder niet hoeven te gaan bellen.

Dank!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 January 2021, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @JCTM B . Welkom op het forum.

Ik kan goed begrijpen dat je een verhuizing goed geregeld wilt hebben. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.