Beantwoord

Ddos/boot attacks

  • 23 June 2019
  • 3 reacties
  • 721 keer bekeken

Hallo,

Ik ben Joran, 15 jaar en game best veel. Ik heb is opgezocht op internet in public databases waar mijn IP adres in staat en ik zie mijn IP adres echt veel voorkomen. In spellen zoals Minecraft wordt ee vaak tegen me gezegd nog 1 woord of je ligt offline, of ze zeggen kut cheater ik heb je ip je ligt offline. De laatste tijd ben ik een aantal keer geboot, dit weet ik omdat ons hele wifi/internet netwerk offline was. in een app genaamd Teamspeak zeiden vrienden van me dat er in een keer veel packets bij me kwamen tijdens een teamfight die we deden. Een halve minuut later lagen wij offline voor ongeveer een half uur/uur. Dit is niet alleen vervelend voor mij, maar ook voor mijn moeder want die is nu een poosje thuis doordat ze last had van een bacterie. Nu kan ze soms niet op internet haar werk doen. Ik weet niet hoe een ip change werkt, maar het zou echt fijn zijn als hier een oplossing uit kan komen, onze router is static (zoals bijna alle routers in nl)

Joran
icon

Beste antwoord door Raymondt 25 June 2019, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Joran Kramer

Jouw publieke IP adres kan je niet wijzigen en eigenlijk doet KPN dat ook nooit.
volg het advies van wjb op, zie https://forum.kpn.com/internet-9/het-veranderen-van-mijn-ip-adres-456739
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Joran Kramer, welkom! Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan het bericht van Tycha. Hopelijk kan je daar iets mee! Mocht je nog vragen hebben, laat je het weten? En beterschap voor je moeder!
Reputatie 7
Badge +9
Nog even als toevoeging hierop; het advies van wjb in het gelinkte topic is dus niet "mail maar naar abuse@kpn.com, en dan lossen zij het wel op". Zoals wjb daar al aangeeft kunnen we er eigenlijk niets mee, tenzij het ook om een KPN abonnee gaat. Gamen kun je het beste doen over een VPN. Tegenspelers zien dan niet je ip-adres, maar het ip-adres van je VPN. De meeste VPN-providers in nederland hebben uitgebreide anti-ddos maatregelen, en zul je niet snel last hebben van dit soort aanvallen.