Beantwoord

De einddatum van mijn contract is bereikt

  • 3 November 2020
  • 5 reacties
  • 608 keer bekeken

Graag wil ik een nieuw abonnement afsluiten bij KPN omdat de einddatum van mijn contract is bereikt en ik goedkoper uit wil zijn.

 

 

icon

Beste antwoord door Henk2304 3 November 2020, 17:05

Bekijk origineel

5 reacties

Dag @Ellenvw , welkom op het forum.

 

Gaat het over internet/tv of mobiele telefonie? 

Internet en tv. 

 

Heb in combinatie wel een mobiel abonnement maar die is nog niet afgelopen. 

Als je al een abo hebt voor internet en tv kun je geen nieuw contract afsluiten, ook al is de contract vast datum verlopen: het abo loopt gewoon door; voor mobiel kan dat wel. Via MijnKPN kun je het abo wel aanpassen (naar Hussel) maar daarbij heb je geen recht op welkomst bonussen zoals 6 maanden korting of SuperWiFi's. Daarvoor moet je tenminste 6 maanden geen abo bij KPN gehad hebben. De “koppeling” met mobiel blijft behouden, zodat je wel kunt blijven profiteren van voordelen zoals onderling gratis bellen (mobiel/mobiel en vast/mobiel).

'vroeger’ kon je KPN bellen om een nieuwe deal te sluiten..? Is dit verleden tijd? Ik betaal nu de hoofdprijs, maar zou graag korting krijgen net als nieuwkomers. Hierdoor jagen ze toch juist trouwe klanten weg?

Groetjes!

@Carrieb Je kunt KPN nog steeds bellen: 0800 - 0402. Voor bestaande abonnees zijn er echter geen welkomstbonussen meer (zoals 6 maanden korting of SuperWiFi's) omdat je die al eens gehad hebt. Wil je daarvoor in aanmerking komen dan moet je minimaal 6 maanden geen internet/tv abo van KPN gehad hebben. Je kunt wel je huidige abo laten aanpassen, maar dat kan ook via MijnKPN.

Reageer