Beantwoord

De factuur wordt digitaal naar een verkeerd mailadres gestuurd

  • 14 May 2020
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

De factuur moet naar een ander mail-adres!! Het juiste adres is: ********

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 May 2020, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jan Poortman ,

Je bedoelt dat je onze communicatie op een ander e-mailadres wilt ontvangen? Dit kun je wijzigen in MijnKPN!

Bron : Moderator Bart

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/hoe-wijzig-je-het-verzendadres-e-mailadres-van-je-kpn-factuur-472572

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jan Poortman. Is het inmiddels gelukt n.a.v. bovenstaande bericht? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten.

Reputatie 7
Badge +28

@Jan Poortman 

Is het wijzigen al gelukt via Mijn KPN? 

 

Mijn nieuwe e-mailadres staat in het profiel van Mijn KPN Zakelijk maar ik ontvang de factuur mog steeds op mijn oude e-mailadres.

Ik kan niets vinden met dit "’oude"” e-mailadres dus aanpassen wordt dan erg lastig!

Reputatie 7
Badge +25

Mijn nieuwe e-mailadres staat in het profiel van Mijn KPN Zakelijk maar ik ontvang de factuur mog steeds op mijn oude e-mailadres.

Ik kan niets vinden met dit "’oude"” e-mailadres dus aanpassen wordt dan erg lastig!

Dus het gaat om een zakelijk product denk ik dan @Wilfred-BTS. Zou je dit dan bij KPN Zakelijk willen melden? Ik kan die gegevens niet inzien namelijk.