Beantwoord

De overeengekomen internetsnelheid wordt niet bereikt

  • 18 January 2021
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

30-12-2020 overgegaan van Ziggo naar KPN agv grote storingen bij Ziggo.

In het gesprek mbt de overgang was een internetsnelheid van 200Mbit/s mogelijk.

Controle geeft aan dat 100Mbit/s niet wordt gehaald, slechts 93Mbit/s !!

Ik wil een aanpassing van het contract met daarin verwerkt alle voordelen en kortingen van het initiële contract.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 January 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Henk-E . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat de snelheid niet gehaald wordt. Voor mijn beeld: We hebben het hier over de bekabelde snelheid toch? 

Bij koper is de snelheid altijd een inschatting. Garanties zijn er niet maar je mag wel verwachten dat het op z'n minst in de buurt komt. Mocht het verschil (bekabeld) Ă©cht zo groot zijn dan moeten we daar wel iets mee.

Kun jij in dat geval je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.