Beantwoord

De wifi verbinding met mijn mobiele telefoon word sinds een week steeds verbroken.

  • 23 August 2020
  • 1 reactie
  • 207 keer bekeken

Alles werkt hier perfect via de wifi ; 2 mobiele telefoons, laptop, tablet, internetradio. Maar nu sinds een week wordt de wifi op mijn mobiele telefoon steeds verbroken. Ik heb de instellingen al een paar keer opnieuw gedaan, toestel opnieuw opgestart maar het enigste wat helpt is de modem te resetten. Dan ben ik gelijk verbonden voor een paar uur, maar dan zo ineens word de verbinding weer verbroken. Kom ik bij mijn ouders, die ook bij de KPN zijn, gaat mijn toestel gewoon over op hun wifi en lijkt er niets aan de hand. Kom ik weer thuis, ook niets aan de hand, gewoon weer verbonden met onze eigen wifi en dan na een poosje weer de verbinding verbroken. Ook al mijn mb's zijn er na een halve week al doorheen. Om gek van te worden…………  Ik wil niet steeds de modem resetten.  Ik wil ook niet een nieuwe telefoon hoeven kopen als het probleem niet bij mijn huidige telefoon (2,5 jaar oud) ligt. Hoe kom ik er nu achter waar het wel aan ligt ??

icon

Beste antwoord door B.B. 26 August 2020, 12:44

Bekijk origineel

1 reactie

Feedback: Alles werkt weer. Mijn telefoon had de laatste updates nooit gehad.

Reageer