Beantwoord

Defecte adapter

  • 25 October 2020
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Goededag,

 

De adapter van mijn HMB2260 Arcadyan tv ontvanger is defect.

Het gaat waarschijnlijk om een los contact in de bedrading,want bij het aandrukken gaat het lampje branden,maar nadien valt het weer uit.

Is het mogelijk om via dit forum een vervangende aan te vragen en zijn er kosten aan verbonden?

 

Bij voorbaat dank voor de reacties

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 October 2020, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johnson67. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter van jouw tv-ontvanger defect is. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achter gelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist een nieuwe stroomadapter aangevraagd, hier zijn geen kosten aan verbonden. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?

Hoi Vikash.Dank je wel!.Na ontvangst van de adapter en het weer functioneren van de ontvanger, laat ik je  het gelijk weten.Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan. Ik hoor graag van je of het weer werkt! :blush:

Hi Vikash,

Ik heb de nieuwe adapter inmiddels ontvangen en kan weer gebruik maken van de tv ontvanger.

Nogmaals bedankt voor de snelle service.Top!

 

Met vriendelijke groet

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens kan gebruiken, dan weet je ons te vinden.