Vraag

Digitenne en internet

  • 18 January 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een totaalpakket bij KPN sinds jaren. Nu wil ik op mijn Digitenne internet ontvangen ivm aanschaf smart tv. Dat kan toch tegenwoordig?En wat zijn de kosten hiervan?

Zie graag bericht tegemoet.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Nu wil ik op mijn Digitenne internet ontvangen ivm aanschaf smart tv. Dat kan toch tegenwoordig?

Wat staat er in dit topic nu uitgelegd, @Hmeijer ? Dan had je de vraag niet hoeven stellen.

Digitenne is een OtM zendsysteem. Dat is One to Many. Eénrichtingsverkeer. Het is tegenwoordig wel HD.

Internet via de ether gaat via 4G en 5G. Je kunt daarvoor op je vakantie-adres bijvoorbeeld de Hotspot (wifi) op je telefoon aanzetten voor je laptop. Wel je bundel (tijdelijk) verhogen met vakantie dan.

Gebruik je de Digitenne thuis dan heb je daar gewoon de Experiabox met wifi / internet.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een totaalpakket bij KPN sinds jaren.

U heeft dus ook gewoon een Experiabox in de meterkast hangen?

 

Reputatie 1

Ik stelde een vraag over mobiel internet. Van een paar ontving ik zinnige tips, zoals over dat MIFI kastje.

Ik ben al jarenlang tevreden klant bij KPN, en heb ze ooit twee keer gebeld toen ik een probleem had. Maar je krijgt helaas niemand meer aan de lijn.

O ja, Peter G; Ik las je nogal denigrerende reactie op mijn vraag. Als je jezelf ergert  aan dit soort berichten, begrijp ik niet waarom je reageert.

Iets met tonen van intelligentie op ICT gebied denk ik? Je hebt ook zoiets als sociale intelligentie, moet je jezelf maar eens in verdiepen. Ik ben gepensioneerd, en probeer me wat meer te verdiepen in de computer-wereld. Mocht ik nog eens een vraag stellen zit ik niet op jouw merkwaardige reactie te wachten hoor!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Hmeijer , misschien kun je ook de vraag van @Nick83 in dat andere topic beantwoorden.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nogmaals: mobiel internet via 4G en 5G. Bv via wifi-Hotspot op je telefoon in je vakantiehuisje. Mifi kastje doet exact hetzelfde als de Hotspot in je mobiel.
Met Mifi kastje moet je weer extra abo nemen. Met mobiel niet.