Beantwoord

DNS server reageert niet.

  • 19 October 2020
  • 2 reacties
  • 3944 keer bekeken

Sinds een aantal dagen werkt mijn thuis internet niet meer, mijn laptop maakt wel verbinding met het modem. Alleen geeft hij aan dat er geen internet verbinding is. Als ik via Windows het probleem wil oplossen dan geeft deze aan dat de DSN server niet werkt. Dit probleem is enkel bij mij thuis en niet op andere locaties en internet toegangen. Ik heb het ook getest een MACbook Pro, deze kreeg ook geen toegang tot het internet. 

 

Ligt het probleem bij mijn modem, en zo ja waar kan ik een nieuwe aanvragen? Via MijnKPN heb ik het probleem proberen op te lossen, alleen geeft deze aan dat de verbinding gewoon werkt. 

icon

Beste antwoord door Igor B 21 October 2020, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Het probleem lach uiteindelijk bij de WiFi versterkers. Na het gebruik van een pc welke via kabel was aangesloten op de WiFi versterker is het probleem ontstaan. De reset van het modem bleek niet te werken zolang de WiFi versterkers nog actief waren. Oplossing, WiFi versterkers los koppelen en reset van modem uitvoeren. Daarna kan de WiFi versterker weer worden aangesloten. 

Reputatie 5
Badge +8

Super goed dat je het al hebt opgelost Igor! Bedankt voor het delen van de oplossing :thumbsup: