Beantwoord

Draadloos netwerkt werkt niet

  • 18 July 2020
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Hallo,

het draadloos netwerk werkt niet. Het bekabeld netwerk heb ik wel. Als ik het modem reset heb ik een minuut of 5 draadloos en daarna valt het weer weg en kan ik er geen verbinding meer mee maken. Gisteren deed hij het wel nog. 
De probleemoplosser werkt niet want die zegt dat de gegevens niet kloppen en ik kom dus niet verder. 
Ik denk dan maar even bellen met KPN, kom ik er achter dat dit dus blijkbaar niet kan. Fijne service!
Ik moet een afspraak maken met een monteur. Ik wil echter graag eerst telefonisch het probleem bespreken en proberen op te lossen aangezien het fijn zou zijn als ik nog draadloos internet heb op korte termijn. 
 

edit: inmiddels doet hij het wel weer, geen idee waarom nu wel. Mocht dit weer veranderen dan zal ik mijn vraag opnieuw stellen
 

Gr

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 23 July 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Barns , welk merk en type(nummer) modem heb je?

Heb je een glas- of xDSL-aansluiting?

 

Reputatie 7

edit: inmiddels doet hij het wel weer, geen idee waarom nu wel. Mocht dit weer veranderen dan zal ik mijn vraag opnieuw stellen

 

Hoi Barns, welkom op het forum! Dat was een raar probleem dat je had. Goed om te horen dat het zichzelf hersteld heeft :)