Beantwoord

Draadloze Verbindingsset 650

  • 14 February 2020
  • 10 reacties
  • 1643 keer bekeken

Ik heb een wifi stekker dvs 650. Heb het altijd gedaan, kreeg een update van de media box en in ene doet de stekker het niet meer. Is hij stuk of is er wat anders. Heb hem al gereset. 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 February 2020, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jacqueline100866 

Je kunt een software-update proberen. 

 

Software update voor Draadloze Verbindingsset (geschikt voor Windows)

Update de software op alle Draadloze Verbindingsadapters. Zo voorkom je storingen of problemen en verbetert de verbindingskwaliteit tussen je adapters.  

  1. Sluit 1 adapter met een ethernetkabel aan op je computer of laptop. 
  2. Controleer of alle Draadloze Verbindingsadapters aan elkaar gekoppeld zijn. Hiermee kunnen alle adapters in één keer geupdate worden. De Draadloze Verbindingsadapters zijn gekoppeld als het verbindingslampje (huisje) groen of wit brandt. 
  3. Download de software. (Vereisten: computer of laptop met Windows 7,8 of 10 die voorzien is van een functionele Ethernetpoort.)

  4. Update je software. Ga naar je downloads map. Open het gedownloade bestand en volg de instructies van het programma.

Je Draadloze Verbindingsset heeft nu de nieuwste software.

 

Dank je wel ga het proberen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jacqueline100866. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw DVS650 niet meer werkt. Noordzee gaf het advies om jouw Draadloze Verbindingsadapters te updaten, heb je dit al gedaan? Ik ben erg benieuwd of dit het probleem heeft verholpen. We horen graag van je!

Heb het net geprobeerd, maar hij doet het nog steeds niet. Wel jammer, moet nu denk ik een nieuwe set kopen kost ook weer 80 euro en deze zijn niet eens zo oud 😪😪😪😪😪

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het nog steeds niet werkt. Je gaf in het eerste bericht aan dat de Draadloze Verbindingsset niet meer werkt sinds een update van de tv-ontvanger. Werkt jouw DVS650 wel wanneer je een laptop of pc daarop aansluit?

Heb je al geprobeerd om jouw set opnieuw met elkaar te koppelen? Op deze pagina kan je bij stap 4 bekijken hoe je dit kunt doen. 

Als dit het probleem niet verhelpt dan zal je inderdaad een nieuwe Draadloze Verbindingsset moeten aanschaffen. Dit kan in onze webshop. Heb je niet de mogelijkheid om de tv-ontvangers bekabeld aan te sluiten?

We gaan het proberen om ze weer te verbinden. 

En nee geen mogelijkheid om ze te bekabelen, want dan moet ik kabel trekken vanaf de begane grond naar zolder en dat vind ik niet mooi. Maar wel een beetje jammer dat ze net iets meer dan een jaar oud zijn en na een update stuk zijn, en dat je dan gewoon even tachtig euro moet neer tellen voor 2 van deze stekkers en heb er eigenlijk maar 1 nodig. 

Vind dit echt jammer. 😒😒😒😒😒

Reputatie 7
Badge +11

De 650 is inmiddels een vrij oud type verbindingsset. Er zit standaard twee jaar garantie op.

Oké nou is raar dat door kpn update het stuk gaat en de klant er voor opdraait. Maar ja Meschien maar eens veranderen van profile.... 😠😠😠😠

Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp dat je er van baalt dat jouw Draadloze Verbindingsset defect is. Ik zou graag een nieuwe toesturen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. :disappointed_relieved:

Dank je wel voor je reactie.