Beantwoord

dubbele factuur augustus

  • 20 August 2020
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Badge

Hallo kpn,

Ik heb in deze maand een dubbele factuur gekregen omdat ik zelf een factuur heb overgemaakt (stond in de min) en  jullie het automatisch afgeschreven hebben.  Wat moet ik nu doen? Ja eigen fout,ik weet het maar ik zou graag mijn geld terug willen. Het gaat om internet tv bellen.  Ik weet ook bij god niet hoe ik contact met jullie kan opnemen zonder wachttijden van 8 minuten. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2020, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @AdrianaFee ,

Als ik het goed begrijp, heb je nu één factuur tweemaal betaald. 

In dat geval gaat de administratie van KPN jou automatisch weer een bedrag terugbetalen. Maar dit gaat normaliter wel enige weken duren.  

Badge

Hoi Noordzee,ja dat klopt. Die van augustus deze maand. Dank je wel voor je vriendelijke antwoord ondanks dat het mijn eigen schuld is *ahum* Dan wacht ik wel gewoon :blush:

 

groetjes Adriana