Beantwoord

Dubbele factuur na overgang van Telfort

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Na de overgang vanaf Telfort kreeg ik een aanmaning om mijn laatste factuur te betalen. Blijkbaar was de automatisch afschrijving niet gelukt. Omdat dit midden in de overgang naar KPN gebeurde heb ik het nummer gebeld dat op de aanmaning vermeld stond. Een Telfort servicenummer. Wanneer dit nummer gebeld wordt, word je meteen doorgeschakeld naar KPN. De dame in kwestie kon me niet veel verder helpen maar verwees me steeds naar Telfort. Na wat uitzoekwerk werd me verteld dat ik de aanmaning zelf moeste betalen en dat er vanuit KPN geen verdere facturen verstuurd zou worden over de maand september. Ik betaal de factuur naar Telfort. Een week later wordt er nagenoeg hetzelfde bedrag afgeschreven door KPN. Dit lijkt dubbel te zijn en nu wil ik graag weten hoe ik deze dubbele betaling kan terugdraaien.

icon

Beste antwoord door Pipistrello 2 November 2020, 16:25

Bekijk origineel

1 reactie

Opgelost

Reageer