Beantwoord

Dubbele lijn aansluiten rood blauw wit oranje

  • 27 October 2020
  • 6 reacties
  • 578 keer bekeken

Er komt bij ons een rood blauw oranje witte lijn binnen.

Nu is er als het goed is een tweede lijn aangelast bij kpn. Eerst was het dus alleen rood en blauw, maar nu doen de witte en oranje ook wat. 

Blauw - 4

Rood - 3

Waar moet wit en oranje dan op in de stekker?

En moet ik nog wat in het modem wijzigen? 

Kan ik zien aan de lampjes L1 en L2 als hij het eenmaal doet? Nu brand alleen L1.

Wij hebben internet via oxxio.. echt verschrikkelijke klantenservice, maar is nu even niet anders.

icon

Beste antwoord door Tmen1993 27 October 2020, 15:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja... dit zou over pairbounding gaan. Maar pairbounding werkt alleen als je als provider KPN of XS4ALL hebt. Bij oxxio ga je never nooit pairbounding krijgen.

Ja... dit zou over pairbounding gaan. Maar pairbounding werkt alleen als je als provider KPN of XS4ALL hebt. Bij oxxio ga je never nooit pairbounding krijgen.

Ja dat hebben ze, oxxio, beloofd omdat het internet dus veel te langzaam is dat binnenkomt, de afstand naar de centrale is te groot. Ze hadden het over de 50/5 lijn naar 100/10 lijn omzetten. 

Reputatie 7
Badge +24

Dat doet oxxio niet. Pairbounding houd KPN voor zichzelf. Andere providers, met uitzondering van XS4ALL kunnen hier geen gebruik van maken.

Dat doet oxxio niet. Pairbounding houd KPN voor zichzelf. Andere providers, met uitzondering van XS4ALL kunnen hier geen gebruik van maken.

Er is door 3 mensen van oxxio beloofd dat dit zou gebeuren, dus dat moet goed komen, je weet dus niet hoe aan te sluiten?

Ik heb nu

Oranje - 4 

Wit - 6  

Ze zeiden dat het paar werkdagen duurt. Dus wacht het wel af.

 

 

En voor de rest kun je al je vragen bij Oxxio stellen, KPN kan niets voor je betekenen.