duur storing internet

  • 5 February 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Al vanaf 4/2 12.45u geen internet meer, krijg nu  sms dat het nog duurt tot mórgen 6/2 tot 18.00u. Alternatieven worden niet aangereikt, wat kan ik doen, dit wordt een dram zo langzamerhand, ons pc gebeurd 9988


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Beste @Elwick, welkom op het forum. 

Ben jij de enige die momenteel een storing heeft of zijn er meer mensen in jouw wijk die last hebben van deze storing? Ik begrijp uit jouw bericht dat er al een verwachte oplostijd is. Het is erg vervelend dat jij zonder internet zit momenteel, echter kunnen wij dan helaas niet zoveel voor jou betekenen behalve afwachten.

Beste @Elwick, welkom op het forum. 

Ben jij de enige die momenteel een storing heeft of zijn er meer mensen in jouw wijk die last hebben van deze storing? Ik begrijp uit jouw bericht dat er al een verwachte oplostijd is. Het is erg vervelend dat jij zonder internet zit momenteel, echter kunnen wij dan helaas niet zoveel voor jou betekenen behalve afwachten.

Is er iets via hotspot te regelen? Hoorde er van via de buren

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Elwick

Is de storing al voorbij inmiddels? In het geval van een dienst generieke storing kunnen wij helaas geen hotspots creëren/extra Mb's toevoegen aan mobiele abonnementen.