Beantwoord

Dwangbevel factuur overleden moeder.

  • 25 June 2021
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

WIj ontvingen een soort dwangbevel van KPN om de maandelijkse factuur van mijn overleden moeder te voldoen. De bank heeft haar automatisch incasso's geblokkeerd. Het enige wat ik KPN wil mailen is dat we druk bezig zijn met de bank en de notaris maar dat gaat niet zo snel. Dus even geduld meneer Jorg Kramer. Ik kan echter geen email adres vinden, maar zelf sturen ze wel een mail. 

icon

Beste antwoord door RBxx 25 June 2021, 18:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Andre_P . Welkom op het forum.

Allereerst gecondoleerd met je moeder. Ik kan me voorstellen dat je hier nu niet op zit te wachten.

Heb je haar overlijden al bij ons doorgegeven?  Zo niet, kan ik daar vast bij assisteren.

(KPN is niet meer via mail te bereiken. Dat kan nu via chat/facebook/twitter/telefonisch of hier, via het forum)

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Andre_P  Allereerst gecondoleerd met je moeder.

Ik begrijp dat dit bericht van KPN heel bot en onpersoonlijk overkomt, maar bedenk dat het systeem van KPN alleen een mislukte incasso ziet. Het begint dan een automatisch proces van herinneringen.

Neem snel contact op met de medewerkers van de Servicedesk Nabestaanden via dit formulier op de website: https://www.kpn.com/service/administratie/overlijden.htm

Veel sterkte bij het verwerken van het verlies.