Beantwoord

E-mailadres factuur wijzigen

  • 9 March 2021
  • 1 reactie
  • 98 keer bekeken

Voor mijn moeder heb ik interactieve tv aangevraagd (ze had reeds internet en vaste telefoon van KPN), maar nu blijkt dat de PIN is gestuurd naar een oud en niet meer werkend e-mailadres. Hierover heeft ze vandaag ook een brief ontvangen. Echter, haar e-mail wijzigen via mijnKPN lukt me niet. Ik kan alleen een @kpnmail.nl adres toevoegen, maar ik wil haar eigen e-mailadres toevoegen. Hoe wijzig ik het e-mailadres gewijzigd zodat ze ook haar facturen ontvangt? En hoe ontvang ik alsnog de PIN voor haar interactieve tv?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 March 2021, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Trijntje43. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de pincode naar een oud e-mail adres is verstuurd. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via het nummer 0800 0402. Je kunt ook via onze contactpagina een chat opstarten. Mijn collega's kunnen na een verificatie het e-mailadres aanpassen.