Beantwoord

Eco knop experiabox V10

  • 5 July 2019
  • 10 reacties
  • 9136 keer bekeken

De eco knop op de experiabox V10 brandt niet, alherstart. Verder werkt alles wel normaal. Moet deze branden? En hoe krijg ik de knop aan/groen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 July 2019, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag 7331 als die eco knop uit is heeft u WiFi als het blauw lampje brand dan is WiFi uit. Dus dat is u kuis wat u wilt u kun als hij uit is KPN fon aan maken voor buiten u huis. 😊👍
Reputatie 7
Badge +24
Goede middag 7331 als die eco knop uit is heeft u WiFi als het blauw lampje brand dan is WiFi uit. Dus dat is u kuis wat u wilt u kun als hij uit is KPN fon aan maken voor buiten u huis. 😊👍
Met een paar punten en komma's zou het een stuk beter te lezen zijn. Volgens mij...
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @73 31 De eco-knop hoeft niet te branden. Je gebruikt deze knop om de Experia Box minder energie te laten verbruiken. Door het inschakelen van de ECO-functie schakel je de USB poort uit en wordt wifi uitgeschakeld. Als je dit hebt ingeschakeld zie je een blauw lichtje.

hoe moet ik de eco knop uitzetten?

Wat als én de ECO-knop blauw is én de Services-knop oranje?

Nou,ik begrijp het niet,hier per ongeluk dat eco aangezet...wifi precies hetzelfde,speedtest gaat super..geen probleem dus,maar wil het lampje liever uit,wat me dus niet lukt..

(Heb glasvezel)

Nou,ik begrijp het niet,hier per ongeluk dat eco aangezet...wifi precies hetzelfde,speedtest gaat super..geen probleem dus,maar wil het lampje liever uit,wat me dus niet lukt..

(Heb glasvezel)

 

Ja dat heb ik dus nu ook krijg hem ook niet uit erg storent moet ik zeggen van alles geprobeerd en nog is tie aan wie kan ons helpen hier mee want de wifi werkt nu bijna tot niet meer grr 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij lang vast houden? 🤔

Dankjewel ik ga het proberen want dit is erg storend 

Reputatie 7
Badge +10

Inderdaad lang ingedrukt houden, iets van 15sec