Beantwoord

een retourdoos nog niet ontvangen

  • 9 October 2021
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik  ontvangt van u  nog geen  retourdoos ,

 

AS Hamidi

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 October 2021, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ahmad Hamidi ,

Heb je jouw abonnement opgezegd? Heb je daarvan een bevestiging ontvangen? 
 

Je kunt dan ook een eigen doos gebruiken als je het te lang vind duren voordat je een retourdoos hebt gekregen. Je kunt de apparatuur dan gratis in je eigen doos sturen naar het antwoordnummer: 
KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ahmad Hamidi,

Je ontvangt uiterlijk 14 dagen nádat wij het signaal van je lijn afhalen een retourdoos, als die periode al voorbij is maar je hebt nog niks ontvangen, of je wilt niet langer wachten, dan kan je de instructie van @Noordzee gebruiken :slight_smile:

Hallo @Ahmad Hamidi ,

Je kunt dan ook een eigen doos gebruiken als je het te lang vind duren voordat je een retourdoos hebt gekregen. Je kunt de apparatuur dan gratis in je eigen doos sturen naar het antwoordnummer: 
KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed.