Beantwoord

Een storing langer dan 3 dagen gehad

  • 10 March 2021
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Vanaf maandag 1 maart tot maandag 8 maart 2021 geen internet-Tv en bellen gehad.

Door onoordeelkundig oordelen van 3 medewerkers heeft het onnodig lang geduurd.

Op maandag 8 maart heeft een kordate dame via een monteur voor de oplossing gezorgd.

Volgens de KPN regels krijg ik maximaal 3 dagen vergoed. Vreemd dat ze hun eigen fouten niet vergoeden.

 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 March 2021, 21:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @smitzweg, als je een week lang storing hebt gehad, zou je ook voor een week een vergoeding moeten krijgen, waar zie je dit van de 3 dagen staan?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!

 

Dag maja,

Profiel  op de belangrijkste punten ingevuld.

Als ik na lang zoeken op de KPN site de plek vind om een klacht over een storing in te vullen kom ik uit op max 3 dagen.

Daarom die klacht nog niet verstuurd, maar eerst het forum opgezocht.

Als blijkt, dat ik meer dagen hoor te krijgen, kunt U dat dan voor mij regelen>

MVG

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dit komt me niet bekend voor :thinking:  Ik ken enkel de pagina waar je een vergoeding aan kunt vragen bij een netwerkstoring en dat is niet het soort storing waar jij mee te kampen hebt gehad. Heb je de link van die pagina wellicht voor me @smitzweg? Dan ga ik dit doorspelen naar de beheerders van onze website!

Online kan je voor de ‘persoonlijke’ storing die jij hebt gehad niet zelf een vergoeding aanvragen. Wij kunnen wel handmatig zo'n vergoeding voor je invoeren, als je buiten jouw schuld om een week in de ellende zit, horen we je daarvoor te compenseren. Ik zie dat je eerder vandaag een collega van me hebt gesproken die een vergoeding voor de hele week door heeft gevoerd, het is dus toch geregeld gelukkig!