Beantwoord

Een SuperWifi-punt losgekoppeld van KPN Box 12, kan dat?

  • 28 July 2021
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Reputatie 1

hallo, Via de klantenservice hoor ik dat het eerste superwifipunt losgekoppeld kan worden van de box 12 deze zou dan ook een superwifi punt worden, maar als ik dat doe dan wordt het lampje rood.

En hoe kan ik de wifipunten resetten en moet dit in aangesloten toestand of losgekoppeld?

 

groeten jereon  

icon

Beste antwoord door RBxx 28 July 2021, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@jpee Nee, dat kan ( nog) niet. KPN is er wel mee bezig, zegt men. Super wifi's kunnen aangesloten gereset worden.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jpee 

KPN is op dit moment bezig met de aanpassing voor de Experia Box v10A, waardoor daar de eerste SuperWiFi ook losgekoppeld kan werken. Deze update duurt (gepland) tot 20 augustus.

De KPN Box 12 is hierna aan de beurt. Zie deze quote.

Ik heb een KPN Box 12, krijgt deze ook een mesh update?

Ja! Deze is aan de beurt als de uitrol voor de V10A klaar is. Zodra we daar definitieve data voor hebben zal hier een apart topic voor verschijnen.

Hallo @jpee 

KPN is op dit moment bezig met de aanpassing voor de Experia Box v10A, waardoor daar de eerste SuperWiFi ook losgekoppeld kan werken. Deze update duurt (gepland) tot 20 augustus.

De KPN Box 12 is hierna aan de beurt. Zie deze quote.

Ik heb een KPN Box 12, krijgt deze ook een mesh update?

Ja! Deze is aan de beurt als de uitrol voor de V10A klaar is. Zodra we daar definitieve data voor hebben zal hier een apart topic voor verschijnen.

 

Either way keep up the excellent quality writing.