Beantwoord

Eenmalige kosten

  • 19 October 2020
  • 11 reacties
  • 296 keer bekeken

Onlangs is ons Telfort abonnement automatisch overgegaan naar een KPN abonnement. Op de 1e KPN factuur staan eenmalige kosten. Waarom moet ik die eenmalige kosten betalen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 October 2020, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @htccjansen , gaat het om een mobiel abo of een thuisabo en hoe hoog zijn de kosten?

 

Hallo,

 

Het gaat om een factuur voor een abonnement voor thuis:

  • TV
  • Internet
  • Vaste telefoon

De eenmalige kosten zijn € 11,13

Hallo @htccjansen , als het goed is heb je dan ook een zogenaamde ‘nul’-factuur van TFT/KPN gehad.

Op de nieuwe factuur van KPN staan dan de nieuwe abokosten, die je vooruit betaalt + de variabele kosten nog gemaakt bij TFT, bijvoorbeeld belkosten o.i.d., die je achteraf betaalt.

 

Hallo,

 

Klopt, maar blijft mijn vraag is waarom ik eenmalige kosten moet betalen…

En daar komt ik nog niet achter.

En contact opnemen met KPN lukt ook niet echt…

Hallo @htccjansen , die variabel kosten die je dan gemaakt hebt hebben ze hoogstwaarschijnlijk onder de noemer ‘eenmalige kosten” geplaatst.

Even bellen of chatten met KPN biedt uitkomst of de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 

Hallo,

 

Als ik bel krijg ik te horen dat de wachttijden erg lang zijn.

En een chat knop heb ik nog nergens kunnen ontdekken, ik heb geen AdBlocker geïnstalleerd.

Een emailadres heb ik ook nog nergens kunnen vinden…

Tamelijk frustrerend, tot nog toe…

Hallo @htccjansen , KPN kun je niet mailen, alleen bellen of chatten, of ‘ouderwets’ een brief schrijven.

 

Tja, bellen lukt niet, want er is altijd een lange wachttijd (ik heb geen tijd om lang te moeten wachten).

En zoals aangegeven, een chat-knop/functie heb ik nog niet kunnen ontdekken.

De frustratie wordt er niet minder op.

Hallo @htccjansen op de laatste nul-factuur die je hebt ontvangen moet de specificatie staan van de kosten die nu op de KPN-factuur staan als ‘eenmalige kosten’.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @htccjansen , voor de chat ga je naar https://www.kpn.com/service.htm en kies dan het product waar het over gaat. Wat lager kies je dan “ik heb een andere vraag of wil graag contact”. Een stuk verder omlaag vind je dan de Chat.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @htccjansen, welkom! Het klopt wat JanD zegt. Voor Telfort heb je een factuur van 0 euro gehad. Je hebt echter nog wel kosten gemaakt. Die staan nu op de KPN factuur. Het gaat bijvoorbeeld om een aangeschafte wedstrijd, bellen met de vaste lijn o.i.d. Je kunt inderdaad op de achterkant van de factuur zien om welke kosten het gaat. Heb je zo voldoende informatie?