Beantwoord

eerder opleveren en monteur langs sturen.

  • 13 October 2020
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste, ik heb een nieuw glasvezel abonnement afgesloten en aangegeven dat ik deze zsm geleverd wil hebben. De medewerker gaf aan dat het vroegst mogelijke moment 5 november was, echter heb ik de modem nu al geleverd gekregen op 13 oktober. 8 oktober heb ik de bestelling geplaatst. Nu heb ik drie maal contact gehad om uit te leggen dat ik alleen een ftu had. De laatste medewerker begreep dat en plande een monteur in. De medewerker kon niet eerder een monteur inplannen dan 5 november.  Wel zo wel eerder beschikbaar zijn. In het systeem aan KPN zijde kon dit niet, gaf de medewerker aan.  ik vindt dit zeer vreemd aangezien ik aangegeven heb dat ik het pakket zsm geleverd wil hebben. Erg jammer en procesmatig ingesteld.

icon

Beste antwoord door Marguaritha 20 October 2020, 14:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Den Len! Welkom op het KPN Forum :grin: .

 

Heel begrijpelijk dat je de verbinding zo snel mogelijk geleverd wil hebben. Als 5 november het eerst mogelijke levermoment was, dan is het voor ons helaas niet mogelijk dit naar voren te krijgen.

De monteur kan daarom ook pas op de leverdatum komen of daarna. Daarvoor is helaas niet mogelijk.  

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Den Len 

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Beste Margarita,

Dan blijft het toch vreemd. Want men kon wel eerder een monteur langsturen. De de servicedesk medewerker kon hem echter niet eerder inplannen dan 5 november.

Daarnaast moet ik 3 keer bellen om een afspraak te krijgen met een monteur.

De eerste keer heb ik aangegeven dat maar glasvezelabonnement was aangesloten 5 november werd aangegeven.

Daarna heb ik nogmaals gebeld om aan te geven dat ik alleen een ftu box heb. De medewerker gaf aan dat er dan en dat er dan een monteur langs moet komen.Echter hoorde ik niks voor over een afspraak.

Daaromheb ik nogmaals gebeld, dit was de derde keer de medewerker gaf aan dat er geen afspraak ingepland was met een monteur. Gelukkig begrijp deze servicedesk medewerker wel wat een ftu box was en wat daarvoor moest gebeuren hij plande direct een monteur in.echter komt hij deze monteur niet inplannen voor 5 november omdat deze datum was vast gezet bij de aanvraag. Is voordat duidelijk werd dat ik een ftu box had. Dus u begrijpt wellicht dat Ik had een simpel antwoord vindt om als men zegt dat het niet eerder kon. 

Reputatie 2
Badge +3

Dat klopt, er waren waarschijnlijk wel gewoon monteurs beschikbaar. Echter kunnen we monteurs niet inplannen voor de leverdatum van de verbinding. Het is dus altijd op de leverdatum of er na, dit bedoelde ik in mijn eerste bericht. Mocht ik daar niet helder in zijn geweest, excuses :relaxed:

Ik begrijp heel goed dat het bij de klantenservice anders gecommuniceerd had moeten worden, omdat het dan inderdaad overkomt alsof er geen monteurs beschikbaar zijn terwijl de reden net iets anders ligt.

Ik zie dat de afspraak inmiddels vast gelegd is. Ik hoop op een soepele voortgang vanaf nu!

Reageer