Vraag

Eperiabox v10 werkt niet meer

  • 14 March 2020
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb een kpn aansluiting met 4g buitengebied, maar nu is mijn internetverbinding weggevallen. Het services lampje brand oranje en het internet lampje brand niet, ik heb de experiabox al een aantal keren opnieuw opgestart en gereset maar dit helpt niet. Ik had de vorige experiabox v9 nog liggen, die heb ik weer aangesloten en nu heb ik weer internet alleen zonder de 4g modem. Het lijkt er op dat de experiabox v10 het dus niet meer doet, hoe kan ik een nieuwe bestellen ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Sprijksma, welkom op het forum. 

Het lijkt er inderdaad op dat het aan de V10 ligt dan. Heb je dit gereset door het kleine resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan? Zo ja, dan zullen we de modem moeten omruilen. 

Het is echter van belang dat je eerst weer de V10 even aansluit (of helemaal geen modem), anders kunnen wij de omruiling niet in gang zetten. Je mag het even loskoppelen, dan kan ik het voor je doen. 

Misschien nog handiger is om even met ons te bellen via nummer 0800 0402, dan hoor je ook gelijk waar dit wordt omgeruild. De omruiling vindt namelijk plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. 

Laat het me even weten.

Oké ga wel even bell

Reputatie 7
Badge +24

Dat is goed, laat het me hier weten mocht het niet lukken.Â