Beantwoord

Erg lang in de wacht en veel doorgeschakeld bij bellen naar de klantenservice

  • 6 August 2022
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedemiddag, net 40 min aan de telefoon , krijg uiteindelijk iemand te spreken. Deze persoon weet het dan niet, maar zal u doorverbinden met een van mijn collega's . Vervolgens nog eens 15 min in de wacht, waarna daarna de verbinding wordt verbroken! wat een slechte service van KPN de laatste tijd . Dit gaat heel veel klanten kosten als jullie op deze manier verder gaan werken.Pakketwijziging gaat niet, dan komt er in het scherm even geduld , dit kan max 10 min duren, maar 10 Minuten zijn dan Bij KPN 10 U denk ik . Heel erg teleurgesteld in Kpn . 

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 August 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Het is vakantietijd, weekend en zoals u ongetwijfeld weet zijn enorme problemen op de arbeidsmarkt.  Daar zullen we allemaal aan moeten wennen. Probeer het maandag nog een keer. Een moderater gaat één dezer dagen nog reageren. 

Reputatie 7

Hoi @wesley3108, welkom bij ons op het forum. Als je telefonisch contact opneemt snap ik dat je niet lang wil wachten. De voorbeelden van Joep spelen daar inderdaad in mee, wij hebben het natuurlijk liefst ook dat het sneller gaat maar dat heb je niet altijd in de hand zoals je merkt,

Het is vakantietijd, weekend en zoals u ongetwijfeld weet zijn enorme problemen op de arbeidsmarkt.  Daar zullen we allemaal aan moeten wennen. Probeer het maandag nog een keer. Een moderater gaat één dezer dagen nog reageren. 

Is het inmiddels wel gelukt door ons te bellen op 0800-0402? Of nog niet? Als het nog niet gelukt is kan je aangeven wat voor wijziging je precies probeert te doen en je kunt je forumprofiel helemaal invullen zodat ik met je mee kan kijken.