Beantwoord

Ethernet lampje brand niet

  • 16 June 2020
  • 5 reacties
  • 1715 keer bekeken

Ik heb sinds gisteravond geen internet, tv en bellen meer. Op het glasvezelkastje brand geen ethernet lampje meer. Ik heb de hele boel meerdere malen gereset en utp kabels vervangen maar zonder resultaat. 

icon

Beste antwoord door Haantje1968 16 June 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Haantje1968, wat vreemd dit! Je hebt het glasvezelkastje zelf ook al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Kan je daar ook een contacttelefoonnummer plaatsen? Als het nog steeds niet werkt, moet er vermoedelijk een monteur komen. Wanneer zou dit uitkomen?

Heb al contact gehad met de klantenservice en er komt morgen een monteur.🤞

@Haantje1968 . Fijn dat het al via de klantenservice is geregeld. Laat je weten hoe het afloopt? 

Monteur is geweest en heeft de ethernet verbinding hersteld. Ook heeft hij een nieuw modem geplaatst omdat de oude te traag was. Heb er direct twee super wifipunten bij besteld.  We hebben nu overal supersnel internet 120mb, ook achter in de tuin👍😎 Ik ben tevreden.

Reputatie 7
Badge +30

Kijk, wat fijn! Daar kom je de zomer wel mee door, dus ;-). Bedankt dat je het nog even liet weten!